niedziela, 23 listopada 2014

Wynik wyborów

DZIĘKUJĘ!
TRZECIE MIEJSCE!
WYGRAŁEM W DĘBNICY KASZUBSKIEJ!
DRUGA TURA!

Drodzy mieszkańcy gminy Dębnica Kaszubska! Składam serdeczne podziękowanie za oddane na mnie głosy 16 listopada 2014r. w wyborach na Wójta Gminy. Jestem trzeci spośród sześciu startujących kandydatów. Do drugiej tury przeszedł aktualny Wójt i Iwona Warkocka. Różnica w głosach niewielka. Wynik wyborów pokazał, że mieszkańcy oczekują na zmiany. Kandydatką, która gwarantuje ich wprowadzenie jest Iwona Warkocka.

APELUJĘ!

Idźmy na wybory! Od naszej postawy zależy wynik drugiej tury wyborów! Każdy głos będzie tym najważniejszym. 30 listopada 2014r. zmobilizujmy swoich najbliższych, rodziny, przyjaciół i znajomych - i zagłosujmy. Nie dajmy innym zadecydować o naszej przyszłości.

PROSZĘ!

Wszystkich moich wyborców, sympatyków i znajomych. Wszystkich mieszkańców naszej Gminy. Proszę o głosowanie w dniu 30 listopada 2014r. na

IWONĘ WARKOCKĄ

Tylko jej wygrana umożliwi rozwój naszej Gminy. Położy kres wszelkim nieprawidłowościom.

Czas na zmiany, zróbmy to RAZEM!

Ps.

Serdecznie dziękuję członkom mojego komitetu wyborczego, Kandydatom na radnych, Wszystkim wspierającym mnie w kampanii wyborczej.

Gratuluję sukcesu wyborczego Irenie Kiernickiej i Renacie Rejkowicz. Wiem,że będąc radnymi przyczynią się do rozwoju naszej gminy. Tych, którym się nie udało, podziwiam za wspaniałe pomysły na przyszłość naszej gminy, za konsekwencję i determinację w dążeniu do celu. Wszyscy okazali się wspaniałymi przyjaciółmi i dobrymi ludźmi. Macie prawo być teraz godnymi recenzentami działalności gminy. Jesteście do tego przygotowani. Nie traćcie swojego potencjału i zaangażowania.

To było niesamowite, z jak dużą sympatią się spotykałem, ile ciekawych pomysłów dotyczących zmian usłyszałem. Mamy mądrych i oddanych gminie mieszkańców. Tego kapitału społecznej nadziei i wsparcia nie zmarnuję. Mam nadzieję,że jeszcze będę mógł służyć naszym mieszkańcom wsparciem i pomocą w realizacji ich ambitnych celów. Wiem,że tego oczekujecie. Życzę wszystkim pomyślności. Pozdrawiam!

Sławomir Miluski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz